Annons:
Etikettövrigt
Läst 6913 ggr
Jeriksson
11/14/12, 7:02 PM

Dagens Kluringar #2, Är det möjligt?

Det var en del som tyckte att dom förra kluringarna var bra, roliga och ville att jag skulle göra flera, så här kommer några fler som ni kan fundera lite på! ;) Idag fick det lite bli matte och lite enklare kluringar än igår.

Lycka till! Glad

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Annons:
Strömz
11/14/12, 7:12 PM
#1

Hade rätt på dom två första men inte den sista x) x och y värden är bland det värsta jag vet med matte ;) Men det var kul endå! Skrattande

Leo798
11/14/12, 7:14 PM
#2

#1 Haha jag med, det fick bli en ren gissning på den sista frågan Tungan ute

Perly
11/14/12, 7:56 PM
#3

Nje utan papper o penna ska man inte göra sånt här, 2:an är lätt utan men de andra kräver en penna, haha

Alltid Oavsett

Jeriksson
11/14/12, 9:21 PM
#4

Haha nä, fast ettan kan man göra med musen men då är det fortfarande jobbigt och veta vart man dragit ;) men ja, papper undelättar väääälidgt mycket Skrattande

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Perly
11/14/12, 10:02 PM
#5

Haha jo bäst när de krävs så lite tankeverksamhet som möjligt OskyldigTyst

Alltid Oavsett

Jeriksson
11/14/12, 10:30 PM
#6

Haha smart :3 hur gick det för dig på dom här frågorna? ;) :D

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Annons:
Perly
11/14/12, 10:35 PM
#7

Haha inge vidare första gången utan pappar (½rätt på första, rätt på andra o fel på tredje) men med papper sedan gick alla haha

Alltid Oavsett

emmajensennn
11/15/12, 7:08 AM
#8

haha fattade inte fråga 2 :P men fick rätt på 1a iallafall ^^

You can't make a rainbow without a little rain

Jeriksson
11/15/12, 7:42 AM
#9

#7 haha så bra ;) Dom här kanske var lite svårare än dom förra frågorna, hade lite problem med triangeln själv så jag tyckte den var ganska jobbig x) #8 haha härligt, men på fråga två skulle du lista ut vad a och b var för tal genom att följa "mönstret" på pyramiden :) dvs 1, 2, 4, 8, 16 …. :)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Upp till toppen
Annons: