Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 767 ggr
Jeriksson
2012-10-23 18:20

Vägledning vid Köp & Sälj

Här har du lite vägledning till hur du gör inlägget om det du söker eller säljer.

  • Börja titeln med (K) som står för Köpes, (S) som står för Säljes,(B) som står för Bytes eller något i den stilen så andra direkt ser vad det handlar om. Med bara en bokstav ser man även mer av texten på det som ska säljas. Exempel. (S) 2000st Toro Classic Kulor
  • Fortsätt sedan med Namnet på saken i Rubriken
  • Skriv sedan i inlägget om det du söker,säljer eller vill byta. Glöm inte att skriva med Modell och info om produkt. Glöm inte att ha med pris om det är något du säljer, om du inte vet så använd ordet Bud.

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Annons:
kalle 1337
2012-10-24 16:40
#1

(K)

tja har funderat på att skaffa en nybörjarutrustning som inte är smärtsamt dyr. är tröt på att hyra utrustning. någon som har något förslag vad jag bör kolla på och vad man bör akta sig för Glad

Tack för hjälpen på förhand

MVH:Kalle Glad

Jeriksson
2012-10-24 17:31
#2

Lägg den i Köp&Sälj fliken eller bland Allmänna diskussioner så kan flera se det :)

Vad hade du tänkt dig för typ av markör? En för Woodsball, Speedball eller lite både och? :)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

kalle 1337
2012-10-25 20:47
#3

ok då ska jag göra det vid tillfälle:)

hadde tänkt mest år woodsball hollet till men det skulle väll alltid vara ett stort pluss om den fungerar bra inom speadball ochså :) men bara den inte blir allt för dyr :)

har du någon markör du rekommenderar ? :)

Upp till toppen
Annons: