Annons:
Etikettallmänna-diskussioner
Läst 3189 ggr
Jeriksson
10/21/12, 4:57 PM

Visa era markörer här!

Här kan ni lägga upp en bild/-er på era markörer och vad det är för någon. Skriv gärna en egen liten recension om vad ni tycker om den.

  • Lägg bara in bilder på era egna, vill ni visa en annan = länka!
  • Inte massa småprat utan bilder osv i denna tråd, skicka hellre medelanden personligen till den personen som ni vill fråga något. Det underlättar både för den som vill kolla på andras markörer och för er som frågar något.
  • Om du äger flera markörer: ha med dem i samma inlägg, Vid två går det bra att ha ett inlägg per markör.

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

  • Redigerat 4/19/21, 1:48 PM av Niklas
Annons:
Jotta_94
10/21/12, 9:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det här är min nya Tippmann A5 med e-gripär sjukt som jag är sjukt nöjd med. Den klarar att skjuta iväg 15 bollar/sekund och med ett enkelt klick med tummen så kan man slå om från semi till full vilket underlättar något olroligt. den har 5st skjut lägen allt som att vilket är three-shot-burst,full auto 13boll/s, auto-response,turbo moad 15boll/s och semi-automat.

jag storm trivs med den här markören men dock så är det mer ut av en woodsboll markör och den är lite tungare och inte lika lätt manuvrerbar som en speadball markör, men dock så kör jag nästan bara woodsball vilket passar dena markör.Desutom jag gillar mer utseendet på denna sorts markör och just tippmanns A5 som är en av de markörer man kan modifiera mest på marknaden.

en sak jag inte gillar med dena markör är att för att byta mällan de olika skjut lägena så måste man använda ett litet verktyg eller en pinne eller liknande istället för att bara a en liten knapp istället. som tur hittade jag en film på youtube som löste det problemet: http://www.youtube.com/watch?v=tiyomNS6Q0Q

Jeriksson
10/24/12, 5:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Gog Envy

Det här är min rättså nyinskaffade Gog Envy! Det är en Markör för nybörjare och amatörer kan man väl säga, Tycker den fungerar i alla miljöer, iallafall dom jag använt den i. Fungerar bra på både långa och korta avstånd men skotten kurvar sig lätt när den flugit runt 20 meter om man skjuter med full automat. Beror även väldigt mycket på vad du har för boll också.

En sak jag inte vant mig vid än är att det är så fasligt lätt att råka skjuta iväg ett skott omedvetet, avtryckaren är så lätt att trycka in så det räcker nästan med en snudd för att den ska skjuta.

Annars är jag helnöjd med den! :)

Lite kort info:

  • 11 Bollar i sekunden, ( Går att uppgradera till 20+ om man köper någon uppgradering )
  • Drivs av 9 volts batteri
  • 3 Funktioner, Semi, Three fire burst och Automat.
  • Väldigt enkelt att ändra funktion
  • Light microswitch trigger
  • Justeringsbar Avtryckare, dvs du kan ändra "stoppet" vid intryckning
  • Lätt och inte särskilt otymplig

Recensionhttp://paintball.ifokus.se/discussions/5086d626d4ebea2bb4000586-recensioner?discussions-1

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Upp till toppen
Annons: