Annons:
Etikettgalleri-media
Läst 6779 ggr
Jeriksson
2012-11-08 16:46

Hur det kan se ut om man spelar utan tröja

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär kan det se ut om man låter sig själv bli skjuten i ryggen på bara ett par meters avstånd som den här personen blev.

Bara för att det ser ut såhär så ska ni INTE tro att det blir sån här stor skada om man spelar med kläder på! Då blir det bara ett litet blåmärke! :)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Annons:
Perly
2012-11-08 16:55
#1

Hehe det där se ju skönt ut Skrattande

Alltid Oavsett

Jeriksson
2012-11-08 17:00
#2

Haha aa Skrattande Meeen, som man bäddar får man ligga brukar man sägaTungan ute dock så tror jag inte han kunde ligga särskilt mycket på rygg några dagar efter det Flört

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Perly
2012-11-08 17:06
#3

Haha jo är la så, hm ligga på rygg är nog aldrig bekvämt? får hoppas han inte har några djur, de har en tendens att förvärra saker OskyldigSkrattande

Alltid Oavsett

Jeriksson
2012-11-08 21:36
#4

När man skall sova :3 Hahah aa jo kanske de ;) som tur är så tror jag att han inte äger några djur. Tungan ute Men däremot några roliga kompisar som tyckte att det var skitkul att trycka honom på ryggen efteråt OskyldigSkrattande

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Perly
2012-11-08 21:40
#5

Njaaa haha Glad Jo vem skulle inte passa på o dela med sig av en ryggdunk eller två Skrattande

Alltid Oavsett

Jeriksson
2012-11-08 22:03
#6

Haha nejmen precis! Skrattande fast man led nästan själv när man såg hur mycket han vek sig men det var endå så himla kul! Skrattande har du spelat någongång? :)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Annons:
Perly
2012-11-08 22:18
#7

Nene, inte vissa någon empati nu Oskyldig Nja, håller min färg på naglarna, fått en intuition om att det ger färre blåmärken Skrattande

Alltid Oavsett

Jeriksson
2012-11-09 08:18
#8

Hahah aa det stämmer nog ;) men att testa skadar inte :D inte phsykiskt iallafall (a)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Perly
2012-11-09 10:30
#9

Haha, jo nån gång, dock efter man är helt återhämtad efter annat Glad

Alltid Oavsett

Jeriksson
2012-11-09 12:38
#10

Haha aa, det tar en del på krafterna när man spelar ;) :)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Perly
2012-11-09 15:04
#11

Haha jo nog risk för att man spänner sig en hel del med så inte så välpassande aktivitet under återhämtningsår

Alltid Oavsett

Jeriksson
2012-11-09 21:52
#12

Haha precis :D men det är en grym adrenalinkick man får (a) :D

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Perly
2012-11-09 23:17
#13

Jo kan tänka mig det (=

Alltid Oavsett

Annons:
[GIKmio]
2012-11-11 00:31
#14

Hade han inte betalat medlemsavgiften? Glad

Jeriksson
2012-11-12 16:48
#15

#13 Aa :)

14# Haha ja det kan man nästan tro med tanke på hur han ser ut Flört men tyvärr var det bara en macho grej han och en annan gjorde, men han ångrade det säkert efteråtTungan ute

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Upp till toppen
Annons: