Annons:
Etikettnyheter
Läst 1367 ggr
Jeriksson
11/4/12, 7:20 PM

Youtube kanal skapad!

Vi har nu skapat en youtube kanal för Paintball.iFokus! Som tidigare sagt så kommer den att innehålla filmer, recensioner osv.

Har du en egen film som du vill dela med dig av så är det bara att kontakta Mig ( Jeriksson ) eller Jotta_94! Glad

Kanalen heter Paintball iFokus och du finner den iFokus Youtube" rel="noopener noreferrer" target="_blank">här eller i länkar

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Annons:
Strömz
11/4/12, 7:38 PM
#1

Coolt, när kommer första filmen upp? :D

Jeriksson
11/4/12, 7:39 PM
#2

Inte så säker men det dröjer nog inte så länge Glad

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Perly
11/8/12, 12:01 AM
#3

Ännu roligare med bilder på alla efterblivande blåmärken Oskyldig

Alltid Oavsett

Jeriksson
11/8/12, 4:38 PM
#4

Haha det kan nog också läggas upp ;) Har en på en kompis som lät sig själv bli skjuten utan tröja.. Kan lägga upp den i galleri/Media :)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Perly
11/8/12, 4:52 PM
#5

Haha, låter bra det, även om din kompis lär ha fått bra ont, får ta o kolla in det (:

Alltid Oavsett

Jeriksson
11/8/12, 4:56 PM
#6

Haha aa men det är faktiskt det som gör att det blir lite mer "spänning" i spelet, för man vill ju verkligen inte bli träffad :D Nu är den upplagd, kolla i Galleri/Media :)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: